Facultatea de Comunicare și Relaţii Publice încurajează tinerii pasionaţi de ştiinţele comunicării, publicitate sau social media să-şi dezvolte o carieră de succes în domeniu. Diploma de licenţă acordată de Facultatea de Comunicare şi Relaţii Publice vă ajută să profesaţi în următoarele domenii: relaţii publice, publicitate, creare de imagine, mass-media, marketing politic şi electoral, comunicare managerială, gestionarea crizelor, relaţii publice internaţionale.
Absolvenţii Facultăţii de Comunicare și Relaţii Publice pot lucra în:
Agenţii de relaţii publice, agenţii de publicitate, sectorul corporatist privat sau nonprofit, firme de consultanţă
Departamente de informare și relații publice instituționale (guvern, ministere, administrație prezidențială, parlament, primării, ambasade etc)
Redacţii ziare, reviste, TV, radio, agenţii de presă
Absolvenţii Facultăţii de Comunicare și Relaţii Publice sunt pregătiţi pentru a deveni:
Brand manageri și directori de produs, consultanţi de marketing și comunicare electorală, specialiști și consultanţi în resurse umane și traineri
Manageri de proiect și experţi în gestionarea proiectelor cu finanţare europeană, reporteri, redactori de televiziune, radio, presa scrisă, editori de știri, specialiști în foto și web design
Specialiști în publicitate (account manager, account planner, copywriter, media planner, social media expert, etc.), purtători de cuvânt și ofiţeri de presă, specialiști și consultanţi de marketing strategic și operațional
Specialiști în comunicare și relaţii publice, consultanţi în PR comercial, instituţional, politic, cultural, sportiv, internaţional
Facultatea de Comunicare şi Relaţii Publice oferă studenților o experiență academică de excepție, într-un mediu inovativ, care încurajează talentul, competiția și performanța.
Teoria comunicării, Introducere in relaţii publice, Redactare academică, Informatică, Ştiinţe economice, management şi marketing, Gândire critică, Engleză
Imagologie, Psihosociologia publicităţii, Tehnica discursului public (public speaking), Introducere în publicitate, Introducere în sociologie, Introducere în teoria organizaţiilor, Engleză
Istoria comunicării, Metode de cercetare în ştiinţele comunicării, Campanii de publicitate, Psihologia comunicării, Publicitate în media digitale, Argumentare publicitară, Introducere în statistică, Storytelling
Tehnici de redactare în publicitate, Managementul agenţiilor de publicitate, Comportamentul consumatorului, Informatică, Semiotică. Teorii ale limbajului, Cultură şi comunicare, Publicitate în media tipărite, Publicitate în media audio-vizuale
Mass media şi societatea, Gestionarea crizelor de imagine, Cultură organizațională,Creaţie publicitară, Imaginea publică a liderilor şi a instituţiilor, Comunicare interpersonală, Etica în comunicare, Public participation
Planificarea în publicitate, Metafore în publicitate, Comunicare nonverbală, Metode si tehnici de elaborare a lucrării de absolvire, Film Studies, Managementul proiectelor, Managementul resurselor umane, Dreptul comunicării, Policy dialogue. Opinia publică în Uniunea Europeană
Studenții Facultății de Comunicare și Relații Publice au acces la oportunități de învățare și orientare în carieră complexe, îmbinând pregătirea teoretică și expunerea la experiențe directe și contact cu actori relevanți din piața muncii prin: prezența la cursuri, în calitate de invitați, a profesioniștilor din domeniu, programe de practică, activitatea oferită de Centrul de Orientare și Practică în Comunicare și Relații Publice, participarea în programele AcademIAA și MentorIAA.
Prin parteneriatele și acordurile de colaborare dezvoltate în mod constant cu instituții și companii de prestigiu din diverse domenii profesionale, Facultatea de Comunicare și Relații Publice oferă tuturor studenților posibilitatea să desfăşoare stagii de practică profesională pentru a aprofunda cunoștințe teoretice și a exersa capacități și abilități specifice de comunicare, relații publice și publicitate. Studenții pot alege să își desfășoare stagiile individuale de practică în: agenţii de publicitate, sectorul corporatist privat sau nonprofit, firme de consultanţă; firme și agenții de marketing, departamente de marketing ale companiilor autohtone sau multinaționale, firme de cercetare de piață; ONG-uri.
Studenții beneficiază de mobilități de studiu și de practică prin intermediul programului Erasmus+. Mobilitățile de studiu pot dura între 3 și 12 luni, iar stagiile de practică între 2 și 12 luni. Toți studenții Facultății pot beneficia de mobilități în Germania, Spania, Portugalia, Belgia, Italia, Ţările de Jos, Grecia, Slovacia, Polonia, Turcia etc. Lista universităților partenere, poate fi accesată aici.
Din 2019, SNSPA este membră CIVICA, alianță universitară europeană care aduce împreună, într-un campus online, zece instituții de prestigiu în domeniul științelor sociale: Sciences Po (Franța), Bocconi University (Italia), Central European University (Austria), European University Institute (organizație interguvernamentală europeană), Hertie School (Germania), SNSPA (România), Stockholm School of Economics (Suedia), IE University (Spania), SGH – Warsaw School of Economics (Polonia) și London School of Economics and Political Science (Marea Britanie).
Studenții Facultății de Comunicare și Relații Publice pot, prin CIVICA, să beneficieze de experiențe europene de predare și cercetare, să urmeze cursuri cu certificare europeană (CIVICA) și să se bucure de toate facilitățile unui campus inter-universitar european.
Pentru anul universitar 2024 – 2025, Facultatea de Comunicare și Relații Publice oferă locuri bugetate și cu taxă pentru învățământul cu frecvență. Valoarea actualizată a taxelor pentru studii universitare de licență va fi comunicată în curând.
Sesiunea de comunicări științifice – ComunicarTe oferă un cadru de dezbatere și diseminare a rezultatelor cercetărilor sau proiectelor de cercetare realizate de studenți, acoperind un spectru larg de problematici din sfera științelor comunicării: comunicare organizaţională, comunicare interpersonală, relaţii publice, marketing și branding, comunicare publicitară, comunicare politică etc.
De-a lungul anilor, evenimentul a reunit nu doar prezentări ale lucrărilor științifice și dezbateri pe marginea acestora, ci și secțiuni complementare de eseuri, concursuri de fotografie, lansări de carte, workshop-uri etc. Din 2018, odată cu lansarea secțiunii Campanii de Comunicare, participanții au avut la dispoziție un brief de la o organizație reală pentru a propune o campanie de comunicare. Un juriu format din profesioniști îi consiliază și evaluează pe participanți.
Centrul de Cercetare în Comunicare este un centru dinamic, a cărui misiune este de a stimula cercetarea aplicată, focalizată pe probleme de actualitate specific românești, și de a crea un pol de cercetare recunoscut la nivel internaţional.
Center for EU Communication Studies este umbrela instituţională a primului cluster academic din România dedicat comunicării publice în context european.
Mai multe detalii referitoare la Cercetarea în Facultatea de Comunicare și Relații Publice, aici.
© Școala Naţională de Studii Politice și Administrative (SNSPA) 2024 | Accesează Politica de confidenţialitate
© Școala Naţională de Studii Politice și Administrative (SNSPA) 2024 | Accesează Politica de confidenţialitate