Admitere online la masteratele Facultății de Comunicare și Relații Publice (SNSPA)

Masteratele Facultății de Comunicare și Relații Publice sunt proiectate și actualizate în strânsă legătură cu cerințele și tendințele pieței de muncă. Toate programele de masterat au o puternică dimensiune aplicativă, pe de o parte prin natura și obiectivele disciplinelor, pe de altă parte prin faptul că majoritatea profesorilor au acumulat și experiență ca practicieni sau consultanți.

Facultatea de Comunicare şi Relaţii Publice oferă studenţilor săi o gamă largă de programe de masterat, din diverse arii de interes: comunicare şi publicitate, social media şi marketing online, comunicare în afaceri, brand management, comunicare politică şi marketing electoral, afaceri europene şi managementul proiectelor, comunicare audio-video.

Programe de masterat

Învățământ cu frecvență (IF)

Condițiile de admitere
Media concursului de admitere la studii universitare de masterat (IF) este obținută în urma evaluării scrisorii de motivație / prezentării în format PowerPoint, conform condițiilor și grilei de evaluare publicate pe website-ul Facultății de Comunicare și Relații Publice.

Informații suplimentare

Scrisoarea de motivație sau prezentarea .ppt se va redacta în limba în care se desfășoară programul de masterat ales ca primă opțiune, iar comisia de evaluare va nota scrisoarea fără prezentare din partea candidatului.

Dacă programul de masterat ales ca primă opțiune este într-o limbă străină, candidații vor încărca pentru proba de concurs documentul solicitat de fiecare structură academică, pe domenii, în limba străină respectivă, conform cerințelor programului, indiferent dacă următoarele opțiuni sunt în limba română sau în respectiva limbă străină.

Dacă programul de masterat ales ca primă opțiune este în limba română, candidații vor încărca documentul solicitat de fiecare structură academică, pe domenii, în limba română, conform cerințelor programului, iar dacă una sau mai multe dintre următoarele opțiuni sunt într-o limbă străină, candidatul va încărca și o scrisoare de motivație în respectiva limbă străină. În această situaţie, documentul încărcat dovedește competența lingvistică a candidatului și se notează cu ADMIS sau RESPINS, calificativul RESPINS ducând la eliminarea din concurs.

Găsiţi cerinţele fiecărui program, accesând paginile masteratelor de mai sus.

Masterate la care proba de examinare constă într-o scrisoare de motivație: Masterat în Comunicare și Relații PubliceMasterat în Leadership și Comunicare PoliticăMasterat în Management și Comunicare în Afaceri, Masterat Comunicare Audio-VideoMasterat Comunicare și Publicitate (în limba engleză)Masterat Comunicare și Afaceri Europene (în limba engleză). Baremul pentru scrisoarea de motivație, aici.

Masterate la care proba de examinare constă într-o prezentare în format PowerPoint: Masterat în Comunicare Managerială și Resurse UmaneMasterat în Managementul ProiectelorManagementul Proiectelor (în limba engleză)Masterat în PublicitateMasterat în Social Media și Marketing OnlineMasterat în Brand Management și Comunicare Corporativă. Baremul pentru prezentarea în format PowerPoint, aici.

Consultă pagina corespunzătoare fiecărui masterat pentru bibliografia orientativă!

Informații referitoare la admitere la Masteratul în Marketing, Publicitate și Relații Publice în parteneriat cu University of Sheffield, International Faculty, aici.

 

Programe de masterat

Învățământ cu frecvență redusă (IFR)

Condițiile de admitere
Media concursului de admitere la studii universitare de masterat (IFR) este formată din:
• media examenului de licență (30%)
• nota obținută în urma evaluării scrisorii de motivație (70%).

Informații suplimentare

Condițiile specifice pentru redactarea scrisorii de motivație și grila de evaluare a acesteia sunt afișate pe website-ul Facultății de Comunicare și Relații Publice. Comisia de evaluare va nota documentele fără prezentare din partea candidatului.

Găsiţi cerinţele fiecărui program, accesând paginile masteratelor de mai sus.

 

Etapele admiterii online la masteratele Facultății de Comunicare și Relații Publice
Anul acesta, înscrierea pentru programele noastre de masterat se face doar online. Te invităm, de aceea, să urmezi acești pași:
Pasul 1: Accesează platforma de admitere online la adresa admitere.snspa.ro, de pe orice dispozitiv de tip desktop PC, laptop, tabletă, telefon mobil, cu acces la rețeaua de internet, alege Facultatea de Comunicare și Relații Publice și deschide-ţi un cont de utilizator.
Pasul 2: Completează câmpurile obligatorii corect și complet și încarcă documentele solicitate (certificatul de naștere, actul de identitate și, dacă este cazul, certificatul de căsătorie – toate scanate sau fotografiate)
Pasul 3: Selectează programele de studii la care vrei să te înscrii. Ierarhizează opțiunile tale prin mutarea opțiunilor mai sus sau mai jos.
Pasul 4: Încarcă scrisoarea de motivație / prezentarea în format PowerPoint, conform condițiilor de admitere
Pasul 5: Achită taxa de înscriere.
Pasul 6: Încarcă dovada promovării examenului de licență. După susținerea examenului de licență, completează în platforma de admitere online media obținută și încarcă dovada promovării.
Pasul 7: Urmărește website-ul Facultății pentru vedea lista candidaților admiși pe locurile de la buget și taxă la Facultatea de Comunicare și Relații Publice, confirmă locul la programul de studii la care ai fost admis(ă) și înmatriculează-te!

Înmatricularea se va face după afișarea listelor de candidați admiși, prin depunerea documentelor solicitate de către facultate, la secretariatele structurilor academice.
Candidații care au ocupat un loc finanțat de la buget depun la înmatriculare diploma de licență (sau adeverința) în original și achită taxa de înmatriculare. Candidații declarați admiși pe locurile cu taxă trebuie să prezinte la înmatriculare diploma de licență (sau adeverința) în original doar pentru efectuarea verificării ”conform cu originalul” și să achite taxa de înmatriculare și prima rată din taxa de școlarizare. Neprezentarea la secretariat în perioada menționată atrage după sine pierderea locului ocupat.

Facultatea de Comunicare și Relații Publice va programa în prealabil depunerea documentelor cu respectarea tuturor normelor de asigurare a sănătății publice, conform calendarului aprobat.

Candidatul(a) își asumă responsabilitatea cu privire la autenticitatea și corespondența dintre documentele încărcate în platforma de admitere online și cele originale. Dacă la momentul înmatriculării se constată diferențe între documentele încărcate în platforma electronică și cele originale, prezentate la universitate, din eroare sau cu intenția de a frauda concursul, candidatul(a) este eliminat(ă) din listele de admitere și fapta sa poate atrage răspunderea civilă sau penală, după caz.

Informații privind admiterea la Facultatea de Comunicare și Relații Publice pentru:
o Românii de pretutindeni: Republica Moldova, etnici români, diaspora, vă rugăm verificați această pagină – click aici
o Non-EU Citizens interested in becoming students at SNSPA, please visit this page – click aici

Calendarul admiterii online la Facultatea de Comunicare și Relații Publice

Înscrieri online: 28 mai – 21 iulie 2020
Afişarea rezultatelor: 25 iulie 2020
Înmatricularea candidaţilor declaraţi admişi: 26 – 29 iulie 2020

Taxe
Taxa de înscriere la concursul de admitere: 80 de lei
Absolvenții programelor de studii de licență din SNSPA sunt scutiți de plata taxei de înscriere.
Modalitate de plată a taxei de înscriere, aici.

Taxa de înmatriculare: 100 lei
Taxa de școlarizare, aici.

Echipa noastră de admitere va fi disponibilă permanent pentru orice întrebare cu privire la procesul de admitere online. Ne poți contacta la admitere@snspa.ro.

Comments are closed.