Programul de studii “Management”

Facultatea de Management, cea mai tânără structură din cadrul SNSPA, își asumă rolul de a pregăti tineri care își doresc o carieră în management, antreprenoriat, marketing, branding, digital, în conformitate cu cerințele de pe piața forței de muncă și a mediului de business actual.

Prin networking și mentorat, Facultatea de Management te ajută să construiești o carieră de succes sau propria afacere și îți oferă oportunități de experiență internațională.

Experiența pe care profesorii o aduc cu ei în sala de curs nu este doar aceea a unor excelenți dascăli, ci și a unor profesioniști care au contact permanent cu mediul de afaceri, în calitate de practicieni sau traineri. Cunoștințele și abilitățile necesare pentru dezvoltarea profesională rapidă a absolvenților facultății sunt asigurate nu numai în contextul cursurilor și al stagiilor de practică oficiale, ci și în cadrul unor proiecte studențești dinamice, inedite pentru spațiul universitar din România.

Oportunităţi de angajare după absolvire:

Absolvenţii Facultăţii de Management pot lucra în domenii precum: management, management de proiect, bancar, marketing, customer & trade marketing, brand management, managementul resurselor umane, vânzări, business tourism management, product development, marketing și cercetare de piață, telecomunicații, marketing și producție publicitară, organizare evenimente în domeniul financiar, mass-media business, asigurări, servicii.

Absolvenţii Facultăţii de Management sunt pregătiţi pentru a deveni:

  • Manageri (manager strategic, manager financiar, manager achiziţii, manager de inovare, manager operational, manager de zonă, al sistemelor de management al calităţii)
  • Consultanţi în management
  • Brand manageri
  • Consilieri economici
  • Traineri

Absolvenţii Facultăţii de Management pot lucra în:

  • Bănci
  • Companii multinaţionale
  • Organisme financiare publice, centrale şi locale
  • Societăţi de asigurări şi reasigurări naţionale şi internaţionale
  • Reprezentanţe comerciale ale firmelor în/din străinătate
  • Agenţii specializate de cercetare a pieţelor internaţionale
  • Societăţi de servicii de investiţii financiare

Cursuri

Facultatea de Management oferă studenților posibilitatea de a-și forma competenţe profesionale pentru dezvoltarea unor afaceri profitabile: competenţe în managementul proiectelor şi managementul riscului, în administrarea şi finanţarea afacerii, în marketing, comunicare şi vânzări.

Semestrul I:

Macroeconomie, Management. Noțiuni fundamentale, Contabilitate, Finanțe, Informatică, Economie europeană în contextul globalizării, Limba engleză

Semestrul al II-lea:

Dreptul afacerilor, Statistică, Marketing. Principii și teorii, Economia întreprinderii, Matematică aplicată în economie, Managementul cunoștințelor, Limba engleză

Semestrul I:

Tehnici de promovare în afaceri, Etică în afaceri și responsabilitate socială corporativă, Managementul performanței, Audit intern, Managementul vânzărilor, Business intelligence, Management comparat – industrii creative, Managementul micilor afaceri și antreprenoriat, Management intercultural

Semestrul al II-lea:

Finanțele întreprinderii, Managementul producției și al calității, Comunicare și discurs public, Practică, Gândire critică, Tehnici de negociere în afaceri, Noțiuni de fiscalitate, Fezabilitatea afacerilor

Semestrul I:

Managementul proiectelor, Analiză economico-financiară, Managementul ONG-urilor, Comunicarea externă a firmei, Managementul resurselor umane, Management operațional, Etică și integritate academică

Semestrul al II-lea:

Introducere în brand management, Managementul serviciilor, Guvernanță corporativă, Managementul inovării, Geopolitică și afaceri internaționale, Metode și tehnici pentru elaborarea lucrării de absolvire

Oportunități de practică

Facultatea de Management pune la dispoziția studenților săi o serie de oportunități de practică internă sau la partenerii săi din țară sau din străinătate, care presupun realizarea unor activități de management, de comunicare internă și externă și de marketing, de finanțe, contabilitate, audit sau de management de proiect – și comunică oportunități de practică externă pe pagina de Facebook a facultății. Mai multe detalii despre Practică aici.

Principiile care stau la baza acestu program sunt: interdisciplinaritatea, care asigură o legătură mai puternică între activităţile studenţilor şi profesia viitoare a studenților, centrarea pe student pentru a facilita eficientizarea procesului didactic și pentru a satisface nevoile acestora, și oferirea unui mediu învățare interactiv și practic, aflat în strânsă conexiune cu mediul profesional.

Mobilități Erasmus+ și în interiorul Alianței CIVICA

Studenții beneficiază de mobilități de studiu și de practică prin intermediul programului Erasmus+. Mobilitățile de studiu pot dura între 3 și 12 luni, iar stagiile de practică între 2 și 12 luni. Toți studenții Facultății pot beneficia de mobilități în Belgia, Bulgaria, Franța, Germania, Italia, Letonia, Lituania, Polonia, Slovacia, Spania, Turcia, Ungaria etc. Lista universităților partenere, poate fi accesată aici.

Din 2019, SNSPA este membră CIVICA, alianță universitară europeană care aduce împreună, într-un campus online, opt instituții de prestigiu în domeniul științelor sociale: Sciences Po (Franța), Bocconi University (Italia), Central European University (Ungaria), European University Institute (organizație interguvernamentală europeană), Hertie School (Germania), Stockholm School of Economics (Suedia) și London School of Economics and Political Science (Marea Britanie).
Studenții Facultății de Management pot, prin CIVICA, să beneficieze de experiențe europene de predare și cercetare, să urmeze cursuri cu certificare europeană (CIVICA) și să se bucure de toate facilitățile unui campus inter-universitar european.

Platformele utilizate pentru învățământul online

În contextul creat de COVID 19 întreaga activitate didactică din Facultății a fost continuată în mediul online. Activitatea online este derulată pe platformele online G Suite for Education și Webex.

Taxele de școlarizare

Pentru anul universitar 2020 – 2021, Facultatea de Management oferă locuri bugetate și cu taxă pentru învățământul cu frecvență. Taxa de școlarizare este: 2200 lei/an, achitabili în trei rate (800 de lei la înmatriculare, 700 de lei la 15 ianuarie, 700 de lei la 15 mai)

Alte informații (ex. Centre de cercetare, parteneriate instituționale, conferințe organizate, parteneri de proiecte de cercetare etc.)

BizMasters este un proiect inovator, ce s-a născut în 2010. Misiunea BizMasters este de a promova o continuă legătură între mediul academic românesc şi cel de afaceri, în sprijinul formării tinerilor specialişti în domeniul managementului. BizMasters se adresează studenţilor actuali şi viitori, cadrelor didactice, practicienilor, dar şi tuturor persoanelor interesate de sfera managementului şi a leadershipului. În cadrul proiectului se organizează conferințe și workshopuri pentru studenți.

Zilele Facultăţii de Management. Organizate anual începând cu anul 2012, Zilele FM includ conferințe, târg de carte, evenimente caritabile și workshopuri, precum și vizite la muzee, concursuri sportive, treasure hunt etc. Fiecare ediție se desfășoară sub o temă-umbrelă: EVENT MANAGEMENT – corporate/business; MANAGEMENT ŞI CULTURĂ – de exemplu programul “Lider în imagini” propus de Muzeul Național de Artă al României; MANAGEMENT PERFORMANT în companiile multinaţionale, banking sau sport. La evenimente participă atât studenţi din cadrul SNSPA, cât şi liceeni.

Dialogurile FM. Facultatea de Management propune studenților o serie de dezbateri pe teme de actualitate, în special din sfera managementului performanței și a marketingului strategic. Formatul evenimentelor este unul dinamic, bazat pe o discuții interactive cu practicieni renumiți.

Online FM Talks. Sau Dialogurile FM în timpul distanțării sociale. Seria Online FM Talks constă într-un număr de întâlniri cu antreprenori și manageri din România, discuțiile privind pe subiecte actuale din economie și business, care au loc de la distanță, prin Google Meet.

Secret Santa. An de an sărbătorim cum se cuvine finalul de an: decorăm sălile și holurile, împodobim bradul, ne îmbrăcăm tematic, ascultăm și cântăm cântece de Crăciun și-l așteptăm pe Moș Crăciun, care ne face întotdeauna cadouri surpriză.

Sesiunea de comunicări științifice START Management. Primăvara studenții sunt invitați să prezinte cercetări proprii în fața unei comisii formate din cercetători, profesori și experți. Este momentul în care studenții

Lets Share! Născut în 2012, este proiectul prin care studenții, prietenii și angajații facultății caută să facă bucurii celor în nevoie. Fie că este vorba despre copii bolnavi de cancer, de copii din centre de plasament sau din centre de zi, sau de familii sărace, în fiecare an în apropierea Crăciunului, a Paștelui și a Zilei Copilului mergem cu daruri la cei care au nevoie de sprijin.