Admitere Snspa Facebook Scoala Nationala de Studii Politice si Administrative
Probe de concurs
  • FACULTATEA DE ADMINISTRAŢIE PUBLICĂ

    FORMA DE ÎNVĂŢĂMÂNT

    PROBA DE CONCURS

    INFORMAŢII SUPLIMENTARE

    PROGRAME DE MASTERAT - ÎNVĂŢĂMÂNT CU FRECVENŢĂ

     

    Evaluarea, în cadrul unui interviu, a cunoştinţelor de specialitate ale candidatului(ei) relevante programului masteral ales. Interviul va urmari cu precadere, capacitatea candidatului(ei) de a susţine eseul academic înregistrat în dosarul de concurs.

     

    Limba in care se desfasoara interviul este limba romana (pentru programul masteral “Public Sector Management”, interviul se poate desfasura si in limba engleza). In situatia in care in urma interviului, doi sau mai multi candidati obtin medii egale, departajarea se va realiza pe baza mediei obtinute de acestia la examenul de licenta.

    Pentru programele de masterat organizate in limba romana, eseul academic va fi redactat in limba romana; pentru programul “Public Sector Management”, eseul va fi redactat in limba engleza.
    Eseul academic nu va depasi 10 pagini (font Times New Roman 12, spatiere 1 rand) si va trata o tema considerata de candidat(a) relevanta pentru programul masteral ales.


    Detalii, aici.

    PROGRAME DE MASTERAT - ÎNVĂŢĂMÂNT CU FRECVENŢĂ REDUSĂ (IFR)

     

    Examenul de admitere constă în evaluarea eseului academic înregistrat de candidat (a) în dosarul de concurs.

    Media concursului de admitere este formata din: media examenului de licenţă (80%) si  nota eseului academic (20%).

     

    Eseul academic nu va depasi 10 pagini (font Times New Roman 12, spatiere 1 rand) si va trata o tema considerata de candidat(a) relevanta pentru programul masteral ales.

    Detalii, aici.

     

     

 

 

FORMA DE ÎNVĂŢĂMÂNT

PROBA DE CONCURS

INFORMAŢII SUPLIMENTARE

PROGRAME DE MASTERAT - ÎNVĂŢĂMÂNT CU FRECVENŢĂ

Examenul constă în susţinerea unei prezentări în format PowerPoint.

Detalii, aici.

Masterat în Comunicare şi relaţii publice
Masterat în Publicitate
Masterat în Comunicare politică. Marketing politic şi electoral
Masterat în Managementul proiectelor
Masterat în Comunicare managerială şi resurse umane
Masterat în Management şi comunicare în afaceri
Masterat în Comunicare audio-video
Masterat în Brand management şi comunicare corporatistă
Masterat în Social media şi marketing on-line
Masterat în Comunicare şi Publicitate (cu predare în limba engleză)
Masterat în Managementul proiectelor (cu predare în limba engleză)
Masterat în Comunicare și Afaceri Europene (cu predare în limba engleză)

Masterat cu University of Sheffield (cu predare în limba engleză)

PROGRAME DE MASTERAT - ÎNVĂŢĂMÂNT CU FRECVENŢĂ REDUSĂ (IFR)

Media ponderată a notei obţinute la eseu (70%) şi a mediei examenului de licenţă (30%)

 Detalii, aici.

Masterat Comunicare Managerială şi Resurse Umane
Masterat Managementul Proiectelor
Masterat Comunicare şi Relaţii Publice
Masterat Management şi Comunicare în Afaceri

 

 

Detalii privind admiterea la programele de masterat, aici.

Candidaţii vor încărca pe site-ul admitere-masterat.politice.ro un CV şi o scrisoare de motivaţie.

Vă rugăm consultaţi informaţiile furnizate pentru fiecare program în parte.

 

FORMA DE ÎNVĂŢĂMÂNT

PROBA DE CONCURS

INFORMAŢII SUPLIMENTARE

PROGRAME DE MASTERAT - ÎNVĂŢĂMÂNT CU FRECVENŢĂ

Interviu

Detalii, aici.


Admiterea se face pe baza notelor, în ordine descrescatoare, rezultate în urma evaluarii:

  • dosarului (documente necesare),

  • eseului academic (5 – 10 pagini tehnoredactate, elaborat în limba română, engleză sau franceză)

  • interviului

Subiectul lucrării este la alegere, de preferat un studiu de caz, din aria tematică aprogramului de masterat.















©2013 SNSPA. Toate drepturile rezervate.