Admitere Snspa Facebook Scoala Nationala de Studii Politice si Administrative
Admitere pentru viitorii manageri de succes
iul 12, 2013

Facultatea de Management – SNSPA anunţă organizarea concursului de admitere la studii de licenţă, învăţământ de zi, cu frecvenţă, în data de 22 iulie 2013. Pentru anul universitar 2013-2014, Facultatea de Management scoate la concurs 45 de locuri alocate de la buget şi 55 de locuri cu taxă.

Facultatea de Management, cea mai tânără structură din cadrul Şcolii Naţionale de Studii Politice şi Administrative, îşi asumă rolul de a-i pregăti pe tinerii care îşi doresc o carieră în structurile de conducere ale organizaţiilor, în practica şi consultanţa de afaceri şi management. Absolvenţii Facultăţii de Management sunt pregătiţi pentru a deveni: specialişti în marketing, managementul riscurilor, în diverse forme de management operaţional, consultanţi în management, brand manageri, consilieri economici, traineri sau antreprenori.

Toţi cei care doresc să devină studenţi ai Facultăţii de Management sunt aşteptaţi în perioada 15-19 iulie să-şi depună dosarul de înscriere la sediul Facultăţii (str. Povernei, nr. 6, Bucureşti, sector 1). Concursul de admitere, desfăşurat luni, 22 iulie 2013, constă în susţinerea unui test-grilă la o singură disciplină, la alegerea candidatului, dintre Economie, Geografie, Istoria României, Limba Engleză sau Matematică. Media de admitere este calculată ca media aritmetică dintre nota obţinută la concursul de admitere şi media examenului de bacalaureat.

Facultatea de Management a SNSPA a fost înfinţată acum 4 ani.  Absolvenţii primei  promoţii lucrează în companii prestigioase sau îşi continuă studiile masterale în universităţi din ţară şi din străinătate. ”În următorii ani, Facultatea de Management va influenţa, fără îndoială, mediul de afaceri românesc. Tinerii care vor absolvi această facultate vor deţine o bază solidă de informaţii şi vor fi deja iniţiaţi în practica managerială propriu-zisă. Eforturile noastre nu se concentrează atât spre pregătirea unor teoreticieni străluciţi, cât a unor practicieni competenţi. Şi tocmai aceste competenţe vor face diferenţa pe piaţa forţei de muncă”, precizează decanul Facultăţii de Management, conf. univ. dr. Florina Pînzaru.

În mod special, Facultatea de Management pune accent pe antrenarea studenţilor în evenimente speciale, prin încurajarea implicării lor în proiecte din cele mai diverse, prin oferirea unor oportunităţi de a discuta şi învăţa de la cei mai buni profesionişti în domeniu. Astfel, studenţii sunt implicaţi în organizarea, desfăşurarea şi promovarea tuturor evenimentelor Facultăţii de Management, fiind încurajaţi şi sprijiniţi să se implice în proiecte academice şi extracurriculare pe tot parcursul anilor de studiu. În anul universitar 2012 – 2013, studenţii Facultăţii de Management - SNSPA au participat la organizarea primei ediţii a conferinţei internaţionale Strategica, realizată în parteneriat cu Banca Naţională a României, care i-a avut ca invitaţi speciali pe Mugur Isărescu, Guvernator BNR, Remus Pricopie, Ministrul Educaţiei Naţionale, Gabor Hunya, Senior Economist la The Vienna Institute for International Economic Studies şi pe Øyvind Ihlen, director executiv EUPRERA. Proiectul studenţesc BizMasters, care promovează legătura între mediul academic şi cel de afaceri, în sprijinul formării tinerilor specialişti în domeniul managementului sau concursul naţional pe teme de afaceri The Great Business Challenge, cu peste o sută de participanţi din universităţi din Bucureşti şi din alte centre universitare din ţără, au oferit tinerilor şansa de a interacţiona cu companii de top din România. Studenţii s-au implicat şi în proiecte de educaţie financiară, cum ar fi Ora de Management, o serie de prelegeri pe teme de business susţinute în licee din Bucureşti, dar şi în strângerea de fonduri prin sponsorizări pentru acţiunea caritabilă Let’s Share!, care a adus bucurie în rândul copiilor din Centrul de Noapte şi Zi pentru Copiii Străzii. Revista studenţească BuzzManagement este realizată exclusiv de studenţii facultăţii şi aduce informaţii de actualitate despre mediul antreprenorial.

În anul 2013, Facultatea de Management a lansat Centrul de Cercetare în Management şi Leadership (CCML). Principalele teme de cercetare vizează: studiile de impact din domeniul macroeconomiei, evoluţia pieţelor, managementului, administrării afacerilor, marketingului, comunicării manageriale şi comerciale. Printre proiectele derulate sub egida CCML amintim: conferinţa internaţională Strategica, revista internaţională Management Dynamics in the Knowledge Economy, cu apariţie în limba engleză şi indexată în patru baze de date internaţionale, sau lansarea propriei colecţii de cărţi de administrarea afacerilor, Smart Books.

Pentru mai multe detalii despre admiterea la Facultatea de Management din cadrul SNSPA accesaţi site-ul facultateademanagement.ro sau admitere.snspa.ro.

©2013 SNSPA. Toate drepturile rezervate.