Admitere Snspa Facebook Scoala Nationala de Studii Politice si Administrative
Un nou program de masterat la SNSPA: Management și branding corporativ
iul 9, 2015

Facultatea de Management  propune un nou program de masterat, Management și branding corporativ, un program de specialitate conceput pe două dimensiuni principale: dezvoltarea setului de abilitati necesare pentru a construi, măsura și gestiona portofoliul de produse și branduri din cadrul organizațiilor, şi stimularea gândirii strategice în afaceri.


Programul își propune să ofere participanților conceptele și instrumentele fundamentale soluționării problemelor cu care se confruntă strategiile din domeniul afacerilor și totodată modalitățile prin care companiile pot îmbunătății calitatea ofertelor și furniza unitate activităților de construire și management al protofoliului de brand.


Admiterea constă într-un interviu motivațional pe baza prezentării planului de dezvoltare a carierei care va fi inclus în dosarul de înscriere.

  • Perioada de înscriere: 7-11 septembrie a.c.
  • Perioada de susţinere a  interviului: 14-15  septembrie a.c.

Detalii legate de admitere, aici.

Dosarul candidatului:

  • diplomă de licenţă sau echivalenta acesteia, în copie legalizată
  • certificat de naştere, în copie legalizată
  • buletin/carte de identitate, în copie
  • certificat de căsătorie sau certificat de schimbare a numelui, în copie legalizată (dacă este cazul)
  • adeverinţă medicală eliberată de medicul de familie, pe care se menţionează „clinic sănătos pentru înscriere la facultate“
  • chitanţa de plată a taxei de admitere, taxa care se achită în contul facultăţii
  • Curriculum Vitae
  • plan de dezvoltare profesională în două exemplare, capsate separat (maxim 5 pagini scrise cu font Times New Roman, marime 12, la 1,5 rânduri)
  • patru fotografii tip buletin de identitate
  • un dosar plic

Beneficii:
Un element cheie al programului este accentul pus pe  partea practică prin utilizarea unui vast bagaj de experiențe și exemple practice din domenii diverse cum ar fi: servicii, FMCG, telecomunicații, banking, auto, electronice, turism, comunicare și CSR.
Disciplinele care se studiază în cadrul acestui program acoperă atât spectrul managementului afacerilor, oferind participanților o imagine de ansamblu asupra domeniului și a instrumentelor necesare dezvoltarii companiei – discipline precum: Managementul proiectelor, Management strategic, Management financiar, Managementul inovării, Managementul riscului și performanței  brandului cât și discipline de specialitate: Branding corporativ, Strategii de promovare a brandului, Marketing strategic, Managementul portofoliului de brand, Comportamentul consumatorului, Identitate vizuală și design (curs practic Photoshop si Illustrator), Strategii digitale.

Cui se adresează:
Programul este conceput special pentru a dezvolta competențele de management al portofoliului de produse și branduri astfel încât să fie relevant pentru cei  interesați în cariere precum:

  • Account management
  • Product management
  • Brand management
  • Project management
  • Sales
  • Account planning
  • Manageri comunicare
  • Marketing management
  • Business management
  • CRM

 

Acreditare:
Masteratul de Management și branding corporativ este acreditat ARACIS cu “Încredere”, în conformitate cu Hotărârea Consiliului ARACIS din 25.06.2015

©2013 SNSPA. Toate drepturile rezervate.